یکی از دغدغه ها و نگرانی های مهم مشتریان در خصوص نصب آپشن برای خودرو ابطال گارانتی خودرو است.

این رایج ترین سوالی است که از فروشگاه ما قبل از نصب آپشن پرسیده میشود.

اما آیا واقعا با نصب آپشن گارانتی خودرو باطل میشود؟

پاسخ منفی است. محصولاتی که بصورت سوکت فابریک در بازار ارائه میشود، اختلالی در برق خودرو به وجود نمیاورد پس بدیهی است هرکجا که این محصولات را نصب کنید به گارانتی خودرو لطمه وارد نمیشود و هیچ قانونی مبنی بر ابطال گارانتی خودرو (در صورت سوکت فابریک بودن محصولات) وجود ندارد.

چرا نمایندگی ها میگویند اگر فلان آپشن را خارج از نمایندگی نصب کنید باعث ابطال گارانتی میشود؟

این پاسخ رایج را اغلب نمایندگی ها به مشتریان میدهند، دلیل آن با کمی تامل مشخص است !!!

علاوه بر فروش محصولات، خط مشی مانیتوران همواره تاکید بر شفاف سازی در حوزه فعالیت خود بوده است.

هیچ یک از محصولاتی که توسط فروشگاه مانیتوران عرضه میگردد باعث ابطال گارانتی خودرو نمیشود.

نکته مهم و جالب توجه اینجاست که برای نصب مانیتور ، با مراجعه به نمایندگی ها، عمدتا مانیتور های سایز بزرگ 11 اینچ و یا 7 اینچ پنل چینی ( دارای جای رم ) به مشتریان معرفی و آن را با قیمت بسیار بالاتر از بازار بعنوان محصول فابریک نصب میکنند.

محصول فابریک یا محصول با سوکت فابریک ؟

عباراتی که باعث گمراه شدن مشتری میشود. تفاوت این دو عبارت در چیست؟

محصول فابریک بدین معناست که آن محصول توسط خود شرکت خودرو ساز بر روی سایر خودروهای آپشنال نصب شود و عینا همان محصول هم در بازار ارائه شود مثل مانیتور 7 اینچ دو تیکه کوئیک یا ساینا.

محصول با سوکت فابریک بدین معناست که آن محصول مختص شرکت خودرو ساز نبوده اما با سوکت فابریک همان خودرو ارائه میشود. که این محصول میتواند مانیتور در سایز 11 اینچ یا 7 اینچ پنل چینی ( که فابریک نیست ولی سوکت آن فابریک است) باشد.

لازم به ذکر است برخی از محصولات برند مانیتوران همچون غربیلک فرمان بک لایت دار و مانیتورهای برند JYT انحصاری بوده و حتی این محصولات برای بسیاری از نمایندگی های رسمی سایپا از سوی مانیتوران ارسال میگردد.